ÁSZF - szerződési feltételek
A quinny-shop.hu weboldalt és webáruházat a Babycare International Kft. működteti. Székhely és postacím: 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24. Adószám: 10368798-2-43, cégjegyzékszám: 01-09-711697, számlavezető bank: K&H bank 10400023-50504950-53571009
A webáruházban történő böngészéshez, nézelődéshez nem kell regisztrálnia.
A vásárláshoz először regisztrálnia kell. A további, későbbi vásárlásokhoz már nem kell újra regisztrálnia, de be kell lépnie a webshopba. A Regisztrálást / Belépést menet közben is el lehet végezni, amikor a terméket a kosárba tette és tovább lépne a megrendelés leadásához. A belépést minden vásárláskor el kell végezni a termék/ek kosárba tétele után.
Egy regisztráció - három webshop használata:
Amennyiben Ön regisztrál a quinny-shop.hu weboldalon, tájékoztatjuk, hogy az Ön regisztrációja három webáruházban lesz érvényes: chicco.hu, maxi-cosi-shop.hu, quinny-shop.hu. Mindhárom webáruházat a Babycare International Kft. működteti és tulajdonolja. Mindhárom webáruházban ugyanazt az email címet és jelszót kell használnia a regisztrációhoz vagy újra belépéshez, ha vásárolni szeretne.
Regisztrációhoz az ADATLAP kitöltése szükséges. A regisztrációra szükség van a webrendelés leadásához.
Regisztrált adatok megváltoztatása: Az email címet, jelszót, számlacímet, szállítási címet, és bármely más adatát bármikor megváltoztatja az Adatlapon; a webshop rendszer kiírja majd: „Az adatait módosította.”
A webrendelés kapcsán kért és tárolt személyes adatok a következőek: vezetéknév, keresztnév, email cím, jelszó, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám. Céges számlacím esetén a cég neve is.
Ha kilépett az Adatlapról és a belépési jelszót elfelejti: írja be az email címet, amin regisztrált, és kérje a jelszó emlékeztetőt. Kérésére emlékeztető emailt küld a webshop-rendszer arra az email címre, melyet az Adatlapon is rögzítve volt és amely email címhez a jelszó tartozott. A jelszavát az Adatlapon az adatainak ellenőrzése közben bármikor megváltoztathatja, a webshop rendszer kiírja majd: „Az adatait módosította.”
A webshop regisztráció törlését a webshop rendszerből és/vagy a hírlevélküldő rendszerből bármikor kérheti írásban, és kizárólag írásban, a babycare@babycare.hu email címre írva vagy a Babycare Int.kft. 1113 Budapest, Badacsonyi.u.24.sz. postacímre írva.
Adatvédelmi szabályok és nyilatkozat: lásd az Adatvédelem című menüpontban.
Kosárba tesz → Szállítási, fizetési adatok ellenőrzése, módosítása → Tovább az adatok ellenőrzéséhez → Rendelés feladása → Rendelés visszaigazolása → Csomag összekészítése és feladása
1/ Válassza ki a terméket/termékeket, ehhez kattintson a KOSÁRBA TESZ nevű gombra. A termékek törölhetők a kosárból, a mennyiségek módosíthatók.
2/ Ezután a szállítási, számlázási cím és személyes ADATOK módosítása illetve rögzítése következik a regisztrálás vagy belépés által, valamint a szállítási és fizetési mód kiválasztása. A „Megjegyzés” rovatba beírhat bármit, amit szükségesnek tart közölni (pl. előfordul, hogy azonos cikkszámon több szín kapható, ekkor érdemes megadni a kívánt színt, vagy a szállítási címmel kapcsolatban közölne fontos információt, stb.)
3/ Csak ezután mehet tovább a TOVÁBB AZ ADATOK ELLENŐRZÉSÉHEZ gombra, hogy először megtekintse a rendelésének konkrét tartalmát. Ha módosítani szeretne, akkor a visszaléphet a visszafele irányba mutató nyíllal (←), mely a laptop monitor bal felső sarkában – mobiltelefon és tablet nézet esetén a bal alsó sarokban - található minden webshop és weblap esetében. Visszalépés után a termékek törölhetők a kosárból, a mennyiségek módosíthatók.
4/ Ha minden adatot megfelelőnek talált, akkor lépjen tovább a RENDELÉS FELADÁSA című gombra.
5/ Ezután a rendelés rögzítésre kerül (KÖSZÖNJÜK RENDELÉSÉT tartalommal), valamint egyúttal érkezik egy RENDELÉS VISSZAIGAZOLÓ EMAIL a Vásárló által megadott email címre is, amely a rendelési adatokat ugyancsak tartalmazza. A visszaigazoló emailre (noreply@..) ne válaszoljon, de ezt az emailt őrizze meg.
Első rendelés előtt, kérjük, olvassa el az alább található Távollévők között kötött szerződést! FIGYELEM: A megrendelés véglegesítése pénzügyi teljesítést von maga után.
Távollévők között kötött Vásárlási Szerződés és Általános Szerződési Feltételek
A Babycare International Kft. (székhely és postacím: 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24. adószám: 10368798-2-43, c.g.szám: 01-09-711697) tulajdonát képezi a quinny-shop.hu / quinnyshop.hu interneten elérhető webáruház.
Jelen dokumentumban leírt feltételek szerint távollévők között kötött vásárlási szerződés jön létre egyrészről a Babycare International Kft., mint Szolgáltató(továbbiakban: Szolgáltató), másrészről a Megrendelő (továbbiakban Vásárló) között az alábbi feltételek szerint:
- Vásárló a regisztrációs adatlap kitöltésével hozzájárul adatai megadásához Szolgáltató számára, mely adatokat miden egyes rendelés leadásakor lehetősége van módosítani, és Szolgáltató ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért a megrendelőt terheli minden felelősség. Szolgáltató jogosult kétség esetén a Vásárló valódiságát ellenőrizni, és a nyilvánvalóan hibás vagy hamis megrendelést és/vagy a regisztrációt törölni.
- Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt és a Szolgáltató által emailben visszaigazolt, a Vásárló által a quinny-shop.hu / quinnyshop.hu webáruházban kiválasztott és megrendelt terméke(ke)t a megrendelésen megjelölt szállítási címre leszállítja vagy Vásárló kérésére biztosítja a személyes áruátvételt a szállítási költség elengedése mellett munkanapokon és munkaidőben a cég telephelyén.
- Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása a quinny-shop.hu / quinnyshop.hu webáruházon keresztül pénzügyi teljesítést von maga után, melyhez kötve van, melyért jogilag felelősséggel tartozik.
- Vásárló vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási és fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a Vásárló hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget a Vásárló megtéríti a quinny-shop.hu / quinnyshop.hu webáruházat üzemeltető Babycare Int.Kft, mint Szolgáltató számára.
- Szolgáltató vállalja, hogy az általa – a megrendelés beérkezése után automatikus válaszként - küldött visszaigazolásban szereplő feltételeknek megfelelően jár el. Amennyiben bármely feltételben változás áll be a visszaigazolás megküldése után, de még az áru kiszállítása előtt, Szolgáltató köteles Vásárlót azonnal értesíteni a Vásárló által megadott elérhetőségeken, és az új, közös megállapodást írásban is rögzíteni és megküldeni Vásárló részére (pl. emailben)
Elállási jog
- A Fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződéstől, illetve az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási szándékot kérjük írásban előre jelezni a babycare@babycare.hu email címen vagy a 1113 Budapest, Badacsonyi. u. 24. postacímen. Küldje meg a vásárlást/áruátvételt igazoló dokumentumot (számla). A Fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a rendelést leadta, ill. a 14 nap elállási jog az áru tényleges átvételétől számított 14 napig él. Az elállási jog nem vehető igénybe minden esetben, ha a termék csomagolását megbontották. Különösen vonatkozik ez a védőfóliával ellátott termékekre, pl. kozmetikumokra és higiéniai termékekre, élelmiszerekre, stb.
FIGYELEM: Kérjük, miután kézhez kapta a terméket, nézze át és olvassa el a magyar leírásokat. A terméket ne kezdje el használni, ha úgy dönt, a termékre még sincs szüksége vagy a terméket nem ilyennek képzelte, stb. Amennyiben az elállási időn belül visszaszolgáltatott áru nem használt, nem sérült és nem hiányos (áru+csomagolás), akkor Szolgáltató (Babycare Int. Kft) köteles a Vásárló által kifizetett teljes vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. Ha a Vásárlónak a vásárlás tényét számlával vagy nyugtával is igazolnia kell, melyet az áruval együtt meg kell küldenie. A visszaszolgáltatott áruról Szolgáltató jegyzőkönyvet állít ki. Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát megküldi a Vásárló részére a megadott email címre vagy postacímre.
Szállítás
- Szolgáltató jelen szerződés létrejötte során automatikusan a kiválasztott szállítási módot és annak ellenértékét jelöli meg a megrendelést visszaigazoló levelében, melyet a quinny-shop.hu / quinnyshop.hu automatikus rendszerén keresztül küld meg Vásárló (Megrendelő) részére.
- Szállítási díjtáblázat: lásd a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS című menüpontban
- Vásárló köteles a megrendelés leadásakor illetve utána azonnal, de legkésőbb 24 órán belül megírni Szolgáltató részére, ha mégis el kíván térni a megadott szállítási és fizetési módtól, és a lentebb ismertetett egyéb más fizetési és szállítási módot választja. Ennek elmulasztása esetén Vásárló köteles az árut az eredetileg megjelölt szállítási és fizetési mód szerint átvenni az áru ellenértékét kifizetni.
- Szállítási határidő: Szolgáltató vállalja, hogy munkanapon értve 24-36 órán belül eljuttatja vagy postára adja az árut Vásárló részére. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles értesíteni Vásárlót a Vásárló által a Megrendelésen feltüntetett e-mail címen vagy telefonszámon, haladéktalanul, de legfeljebb 2-3 munkanapon belül.
Adattárolás
- Vásárló (Megrendelő) kifejezetten hozzájárul, hogy a Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése és az esetleges reklamációk intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt gyűjtse, tárolja és kezelje. Olvassa el: Adatvédelmi nyilatkozat, adatvédelem, cookie-k
Fizetés
- Vásárló (Megrendelő) többféle módon fizethet:
- Postai utánvét GLS futárnál (készpénz vagy bankkártya fizetés az áruátvételkor)
- Bankkártyával fizetés – előre fizetés a megrendeléskor a kiszállítás előtt
- Banki átutalás - írásban kérni kell, előre fizetés kiszállítás előtt
- Személyes áruátvétel és fizetés készpénzben vagy bankkártyával a Szolgáltató üzletében
- Postai utánvét: Vásárló tudomásul veszi és beleegyezik, hogy postai utánvét esetén Szolgáltató átadja a Vásárló adatait a GLS postaszolgáltató alvállalkozóinak, akik azonban nem jogosultak az adatokat a teljesítést követően tovább tárolni, megőrizni vagy más harmadik személy(ek) részére továbbadni. Vásárló fizethet a GLS posta futárjánál készpénzben vagy bankkártyával.
- Előre átutalás: Írásban kérni kell. Átutalás választása esetén Szolgáltató proforma számlát küld a megrendelőn feltüntetett e-mail címre. Vásárló vállalja, hogy a Szolgáltató által kiküldött proforma számla adatai alapján az azon feltüntetett fizetési határidőn belül a proforma számlán feltüntetett összeget Szolgáltató számlán megjelölt bankszámlájára átutalja. A Közleményben a proforma számla számlaszámát (sorszámát) és a Vásárló nevét (megrendeléskor megadott név) fel kell tüntetni, ezzel segítve Szolgáltató számára a beazonosítást! Szolgáltató a vételár bankszámláján történő jóváírást követően 3 napon belül- köteles a terméke(ke)t és az eredeti számlát a Vásárló által megjelölt szállítási címre elküldeni.
- Személyes áruátvétel: Vásárló választhatja a készpénzben történő fizetést, ha az árut személyesen szeretné átvenni, a szállítási díj mellőzése által. Ez esetben Vásárló köteles ezen igényét a megrendelés megküldésekor írásban jelezni, és az áru átvételekor köteles a vételárat a Babycare International kft.-vel egyeztetett címen kifizetni.
- Bankkártyás fizetés: A kiválasztott áruk megrendelése után Megrendelő a K&H Bank weblapjára kerül átirányításra automatikusan, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet a Megrendelő a bankkártyájával. A Vásárló, miután kiválasztotta a "fizetés bankkártyával" fizetési módot, megadja a K&H Bank fizetési szerverén a bankkártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A bank elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. A Vásárlónak kell megérdeklődnie a bankjánál, hogy a bankkártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Árak a quinny-shop.hu / quinnyshop.hu webáruházban
- Amennyiben Vásárló megrendelést ad le a quinny-shop.hu webáruházon keresztül, úgy a Babycare Int. Kft, mint Szolgáltató, kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes, a quinny-shop.hu webáruházban feltüntetett bruttó fogyasztói áron szállítja ki a Vásárlónak. Ezt az árat a megrendelés után automatikusan kiküldött email visszaigazolás tartalmazza. FIGYELEM: ha az ár 0 Ft (azaz nulla forint), ez esetben olyan hibás árközlésről van szó, ami hiba miatt Szolgáltató elállhat a termék értékesítésétől, és Megrendelő ezt tudomásul veszi.
- Szállítási költség árának feltüntetése: A megrendelést követő visszaigazoló email tartalmazza a szállítási költséget is, a díjtáblázat szerint.
Felelősségvállalás
- Szolgáltató, azaz a Babycare Int. Kft. vállalja, hogy a webáruház működésével kapcsolatos tudnivalókban leírtakat és ezen szerződésben vállaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti.
- Vásárló kijelenti, hogy mind a tudnivalók, mind ezen szerződés tekintetében a dokumentumok tartalmát ismeri és tudomásul veszi.
- Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. Vásárló a rendelés/ei elküldésével, jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtakat betartja.
Panaszkezelés, jogorvoslat
- Amennyiben Vásárlónak kifogása, panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken közölheti.
Email cím: babycare@babycare.hu
Postacím: Babycare International Kft. Ügyfélszolgálat, 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24.
- A Babycare Int. Kft a panaszt kivizsgálja, és törekszik arra, hogy lehetőleg legkésőbb 5-15 munkanapon belül jegyzőkönyvben választ küldjön a vásárló panaszával kapcsolatosan, illetve ez idő alatt törekszik a probléma megoldására. A panaszkezelés illetve a megoldás bizonyos esetekben azonban ennél hosszabb időt is igénybe vehet, amit a Vásárló tudomásul vesz.
- Felek megállapodnak abban, hogy vitás kérdések egymás közötti békés úton történő rendezésére törekednek. Amennyiben ez nem vezet eredményre, úgy a Felek a hatásköri rendelkezések figyelembevételével a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki.
- Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
- a) Panasztétel a lakóhely szerinti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A panasz elbírálása után a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt talál: http://jarasinfo.gov.hu/ A fővárosi és megyei kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi oldalon találhatóak: http://www.kormanyhivatal.hu/hu
- b) Békéltető Testületbevonása bíróságon kívüli, békés rendezés céljából, ahol a Fogyasztó és a cég képviselője a békéltető testület előtt és jelenlétében találkozik. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A panasz rendezése céljából az ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhely szerinti szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.
A budapesti Békéltető Testület elérhetősége: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III.em. További információk: www.bekeltet.hu vagy www.bekeltetes.hu
- A jelen szerződésben és az itt nem szabályozott kérdésekre a Magyar Köztársaság területén hatályban lévő jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollévők között kötött szerződésekről vonatkozó jogszabályok az irányadók.